Laieta Laieta

2016 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 8 de November de 2014
PUIG DE LA GRAVA

01-11-2014. Es surt del llac de les Bulloses seguint les marques del GR10 que transcorren pel costat dret del mateix. Encara que el dia serà solejat el matí es força fred i fa que comenci a caminar amb decisió per entrar en calor. A prop del riu de la Têt es troba pal indicador: cap a la dret

Tuesday 26 de August de 2014
TUC DE MOLIÈRES

Ascensió clàssica al Tuc de Molières des de l'antic Espitau de Vielha (boca sud deth tunèl de Vielha). Fites freqüents i de vegades excesives Matí molt ennuvolat sobretot al massís de la Maladeta.

Monday 25 de August de 2014
PICA ROJA

18/08/2014. Ascensió a aquest poc freqüentat cim del Pallars Sobirà. Sortida i arribada: pàrking del Pont de la Molinassa (pista de la Vallferrera). Seguim indicacions cap el Pla i Port de Boet per sender fresat amb fites i senyals vermelles i blanques de l’ HRP. Encara que és d’hora el so

Thursday 14 de August de 2014
PICA D´ESTATS (I PIC VERDAGUER)

Reconegut i transitat accès al sostre de Catalunya des del Pont de la Molinassa (Vallferrera). El tram més pesat: des del port de Sotllo a la Pica. Però arribar al cim s'ho val. No costa gens accedir al Verdaguer per tenir una visió més àmplia. Temps total: 11h 45 min; Ascensió Acumulada

Sunday 3 de August de 2014
PIC DEL CANIGO I PUIG SEC (2 DIES)

30 i 31 de juliol de 2014. Sortida repartida en dues jornades. 1er dia: des del pàrquing de Le Rande (Pista des de Castell al refugi de Meriailles tancada en aquest lloc) fins el Xalet de Cortalets seguint el GR10. Temps 6:50h; Distància amb alçades 16,07 Km; Ascensió acumulada 1199m 2on d

Saturday 26 de July de 2014
PUIG DELS TERRERS I COMABONA DES DE CAL CERDANYOLA PER LA MUGA I TORNADA PEL REFUGI DE ST. JORDI I ELS EMPREDATS

19/07/2014. Aquesta sortida segueix les indicacions de la ressenya i track que es troben a www. engarrista.com amb dues variants: s’obvia l’ascensió a Oreis i la tornada s’allarga fins el coll de Pendís per baixar pel refugi de St. Jordi i els Empedrats. Des de Cal Cerdanyola fins a l’a

Tuesday 8 de July de 2014
Directa Balandrau

5-07-2014. Aquest accés al Balandrau és per a mi el més feréstec i interessant per ascendir a aquest conegut cim. Des de la central de Daió (1180m) es segueix el camí cap a Coma de Vaca; deixo enrere l’abundós Salt del Grill i les Gorgues del Freser; com que sé per altres referències

Sunday 29 de June de 2014
Puig Peric (pel seu cordal sud)

22/06/2014. Ascensió al Puig Peric pel seu cordal sud i tornan pel Puig Peric Petit i la interessant àrea lacustre de Camporells.

Saturday 24 de May de 2014
SERRA D’ENSIJA: CAP DE LA GALLINA PELADA (O DE LLITZET), CREU DE FERRO I SERRAT VOLTOR

18/05/2014 Circular per la Serra d’Ensija passant per un racó força interessant i del Bergadà: el Ferrús. L’itinerari ens portarà a l’antic poble de Paguera, anirem a tocar de les parets vermelloses i verticals de la Roca Gran d’en Ferrús i enllaçarem els cims emblemàtics de la ser

Monday 21 de April de 2014
Pic de l´Estanyó

18/04/2014. Ascensió clàssica al Pic de l'Estanyó des de Sorteny (Andorra). Temps total 6:43h; ascensió acumulada 1147 m.

Saturday 12 de April de 2014
Olla de Pardines

6/04/2014. Circuit amb sortida i arribada de Pardines representant part del Ripollés i que ens acosta al Puig Cerverís, Puig Sestela i el Taga. La ressenya complerta es pot trobar a: http://www.valldelsegadell.com/pca/Senders/sender_10.htm Distància: 25.67 Km; Desnivell positiu: 1778m; temps

Saturday 15 de March de 2014
MONTSERRAT DES DE COLLBATÓ (CIRCULAR)

9/03/2014. Ascensió a St. Jeroni des de Collbató per la drecera dels Graus passant per la Miranda de Sta. Magdalena i l’Albarda Castellana i tornant per la Serra de Les Lluernes, Roca de St. Salvador, Monestir de Montserrat, Sta. Cova i Cova del Salnitre. Es passa per les ermites de St.

Saturday 18 de January de 2014
COSTABONA DES DE SETCASES

12/01/2014. Ascensió al Costabona passant pel Puig de Sistra. Es surt de Setcases seguint el GR11 direcció Molló guanyant ràpidament alçada. Des de la Jaça de Les Eugues ja es tenen les primeres vistes del Costabona sense gaire neu; després del Pla de les Bigues el GR baixa fins la Collada

Sunday 29 de December de 2013
Turó de lHome, Les Agudes i els Pous de Glaç

28/12/13. Ascensió al Turó de l'Home i Les Agudes des de la Plana del Coll seguint el GR5.2. El descens es fa per un sender que surt una mica més avall del Coll de les Agudes i que queda a la nostre esquerra (per la dreta seguiríem el GR5 en direcció a St. Marçal) i que passa per la obaga car

Monday 23 de December de 2013
Tordera-Mataró

23/12/2013. Travessa pel Parc Natural de Montnegre – Corredor gaudint d’aquesta extensió boscosa i que transcorre per la seva obaga (i negre) vessant nord. Des de Tordera seguim el GR92 però el deixem per evitar la volta de St. Miquel de Vallmanya i el tornem a reprendre a prop de l’Erola