Laieta Laieta

2016 JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugustSeptemberOctoberNovemberDecember

Saturday 12 de October de 2013
EL PUIGMAL DES DEL COLLET DE LES BARRAQUES PER FONTALBA

5/10/2013. Ascensió al Puigmal des del Collet de les Barraques passant per la Collada de Fontalba i tornant al punt d’origen per la Tossa dels Pas dels Lladres i Puig de Dòrria. Recorregut solitari exceptuant el tram de Fontalba al Puigmal. Es compleixen les previsions meteorològiques: dia sol

Saturday 28 de September de 2013
Puigpedrós, Circ d´ Engorgs i Bony del Manyer

22/09/2013. Circular força interessant i recomanable que des del refugi de Malniu ens porta al límit nord de la Cerdanya a tocar de França i Andorra fent-nos gaudir d’una petita zona lacustre abundosa en petits estanys: els Engorgs. S’assoleixen el Pic de les Mulleres de Puigpedrós, el Puig

Saturday 7 de September de 2013
Tossa Plana de Lles des de Cap del Rec - circuit per la Muga, Tosseta de Vallcivera i Pic de Setut

31/08/2013. Interessant i recomenable circular amb inici i final al Refugi de Cap del Rec. Desripció a "Ressenyes" i Track a Wikiloc (laiet) amb la mateixa entrada

Monday 19 de August de 2013
Torre d´Eina

18/08/2013. Ascensió a la Torre d'Eina des de la banda francesa gaudint de la preciosa Vall d'Eina. Des de la Torre .. es baixa directament sense camí evident però de forma casual es troben marques (dues ratlles blanques i punt vermell) i alguna fita que semblant indicar un camí directa a la To

Saturday 17 de August de 2013
Monteixo i Circ d´Àixeus

Pallars Sobirà(11/08/2013). Ascensió clàssica al Monteixo des de l’aparcament d’Aixeus (2026m). Des d’Àreu es continua per la pista forestal en direcció al Pla de Boet; al Pla de la Selva agafar a la nostre dreta un altre pista que ens durà fins l’estacionament. Sender fresat amb fi

Friday 16 de August de 2013
Ventolau per la Cabana de Crestuix i Pic dels Tres Estanys

Pallars Sobirà 9/08/2013 Ressenya (i track) trobada a la pàgina web del refugi de la Pleta del Prat (Ventolau per la cresta de Crestuix). Pal indicador a la part més baixa de l'aparcament de l'estació d'esquí de Tavascan (1675m) cap a la Cabana de Crestuix i Pic de Ventolau. Marques grogues

Monday 29 de July de 2013
Olla de Núria

28-07-2013. Clàssica Circular al voltant del Santuari de Núria. Duració 8h; Track a Wikiloc

Tuesday 23 de July de 2013
Gréixer - Penyes Altes de Moixeró - La Tosa - Gréixer

20/07/2013. El Bergadà no decep mai i menys la cara sud del Moixeró. Les pluges abundoses han fet que la vegetació sigui exuberant , les fagedes i pinedes mostren el seu esplendor i els prats encara conserven el verd primaveral . Un cop a d’alt de la serralada les vistes a banda i banda no ca

Tuesday 2 de July de 2013
Cingles de Malanyeu i Serra del Mill

30 de juny de 2013. Ruta circular al voltant de Malanyeu molt recomanable. Segueixo la detallada ressenya de Toni Planas amb dues variants. Primera: al Collet de la Font del Tudó continuo fins el Cap de la Roca de la Clusa i després al Collet de St. Miquel s'agafa un corriol a l'esquerre que cone

Saturday 22 de June de 2013
Setcases-Vallter per Cim de Pastuira i Puig de les Borregues

15/06/2013. La sortida de Setcases es fa pel carrer de Puigpastuira al costat de l'esgésia. Ràpidament es va guanyant alçada per un camí que borega els camps situats per sobre del poble. Als 30 minuts deixem a la nostre dreta el camí que ens portaria al GR11 que va a Ulldeter; es continua puja

Saturday 18 de May de 2013
Montseny: circuit pels tres Cims

11/05/2013. Llarg recorregut pel macis del Montseny que enllaca els tres cims de la serralada aportant una visió bastant complerta del mateix des del punt de vista paisatgístic. Crec que la millor època per fer-la és la primavera i la tardor. Es surt de St. Martí seguint el GR5 baixant cap

Friday 1 de March de 2013
Vilada a Sobrepuny pel Tastanós

Pujada al Sobrepuny (1656m) des de Vilada (730m) assolint un dels extrems de la Gotzera (1279m) i el Cap de Tastanós (1343m)i baixant pel camí habitual cap el poble. Magnífiques vistes de gran part del Bergadà (26 de febrer de 2013).

Friday 29 de June de 2012
Torreneules des de Central de Daió

Torreneules des de Queralbs (Central de Daió de Baix, Torrenueles, refugi de Coma de Vaca, Centrarl de Daió) 17/06/2012 Aquesta sortida és una combinació de dues ressenyes aparegudes a www.senderisme.tk i per una descripció acurada es mereix visitar aquesta interessant web. La primera part

Saturday 2 de June de 2012
CAP DE LES AGOLS (Andorra)

27/05/2012 Des d’Encamp ens dirigim cap l’aparcament des d'on surt la pista que porta a l’Estany d’Engolasters (1627m). A pocs metres a l’esquerra ja es veu el camí i rètol que ens indica el camí cap el refugi de les Agols. Seguint sempre les marques grogues i al principi en forta puj

Saturday 13 de August de 2011
CIRCULAR PIC DE COMA PEDROSA, ESTANYS FORCATS I PLA DE L’ESTANY (ANDORRA)

Sortim des de la part més alta d’Arinsal, just passat el primer túnel girem a la dreta i aparquem el cotxe abans del inici de la pista (1563m) Ascensió clàssica seguint les marques del GR11. Pugem per la pista i deixem a la dreta la variant GR 11.1 que ens duria al Pla de l’Estany. Contin